Blogia
E l M e U r A c Ó ! !

Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Hola! Esperu que us agradi aquest blog, ja que mai he fet un. Tractarà sobre poemes d'autors coneguts o que simplement m'agradin i els cregui interesants. Per ara, res més.

Esperu que us hagi agradat . Riendo que vagi be. Aviat vereu una actualització nova sobre Miquel Martí i Pol on parlaré sobre alguns dels seus poemes , sobre la seva biografia, sobre la situació històrica.. 

 

comenteuu!!! adeuuuuGuiño

 

 

 

0 comentarios