Benvinguts!!!
Hola! Esperu que us agradi aquest blog, ja que mai he fet un. Tractarà sobre poemes d'autors coneguts o que simplement m'agradin i els cregui interesants. Per ara, res més.
Esperu que us hagi agradat .
que vagi be. Aviat vereu una actualització nova sobre Miquel Martí i Pol on parlaré sobre alguns dels seus poemes , sobre la seva biografia, sobre la situació històrica..
comenteuu!!! adeuuuu![]()
0 comentarios